Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Saturday, January 15, 2011

Ape2 pun,aku tetap syg kau!

Ok..skrg ni aku tak tau la nape,kitorg berdua asik gaduh jer..Puncenye aku sndiri tak tau..Die salu wat hal,da jarang msj aku,so aku pon marah2 die,n bile mcm tu,due2 ego,maka terjadilah pergaduhan..Susah la mcm ni,die xpham aku,aku xpham die..Die xnak cube pun paham aku..Aku tau die makin busy,kelas byk,dok luar,tapi xkan sampai langsung 1 mesej pun xnak bg kat aku..Die tak tau ke aku perlukan die..Kalau boleh aku nak die sbg teman utk aku bercerita..Aku nak cerita kat die sume yg aku buat,perasaan aku..Kat sape g aku nak luahkan masalah aku kalau bukan dekat die..Die je la orang yg paling aku rapat.Ngan mak ayah aku pun aku xcrite problem aku pe sume..Tp die tak paham sume tu..Die mcm pentingkan diri die je..Bile aku marah die,die cakap aku kuat marah la pe la,tp dia tak tau ke puncenye dr die jugak..Die sendiri tak nak cuba baiki diri die,macam mane aku nak ubah diri aku..Humm,mcm ni la ot bila hubungan da masuk tempoh lebey 3 bulan..Skrg ni mmg fasa yg agak mencabar buat kitorang sbb kitorang da couple lebih 8 bulan,dah lame n mungkin menguji kesetiaan n hubungan kami yg sering kali bergaduh ni..Aku tau die sayang aku,sbb tu die masih bertahan dengan aku,n sebab aku pun sayang die so aku pun masih bertahan jugak dgn hubungn ni..Aku sayang sangat kat hubungan yang dah banyak melakar kenangan ni..Banyak sangat kenangan yang dah kitorang lalui bersama..Sebab tu aku x sanggup nak berpisah dgn die..Biarlah die menjadi orang yang akan menjaga aku sampai bile2 nanti..Yang menjadi halal buatku..Aku harap die paham,aku curiga bersebab..Aku tak nak benda sama jd lagi..Aku tak nak..Aku nak ni hubungan terakhir aku..Maafkan aku andai merasa curiga itu kau anggap satu kesalahan..Tp kau kena fikir,kau sendiri patut jaga diri kau,jgn wat aku curiga..Jgn dok mesej2 dgn orang lain,aku cukup tak suke tu. .Jgn skali2 ckp ILY kat orang lain walaupun adk agkat ke sape2 ke..aku tak suke..pkataan ILY tu sgt penting n bermakna..Bukan boleh dibuat main..Ingatlah,KAU ada AKU..Tu yg kau ckp masa mula2 couple dulu kan..Kau tak kan buat benda2 yang salah..So,tolong..jage hati aku,jage hati kau..Jgn buat sumthing yang boleh menghancurkan hubungan ni..Ingat apa yang pernah kita lalui bersama..Ingat deal kita..Ingat segala kenangan2 kita..Ape2 pon yang berlaku,aku tetap sayang kau..Aku sayang hubungan ni..Harap kau mengerti.. ^_^