Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Thursday, February 10, 2011

9 MoNtH aLreAdY!!!

Okeyy..today,10 Feb 2011,hubungan kitorg dah masuk 9 bulan..9 bulan beb!! Lame kot even belum sampai setahun lagi..Lagi 3 bulan cukup la setahun..tp siyez,rase cam da lame je couple doe..da byk sgt kenangan kitowg tempuh same2..huhu..anyway,post ni aku nak wat khas sempena 9 bulan kitorg da genap ber'couple' nih..semalam aku call die ( almaklumlah dapat free call )..hehe..aku rase die tak ingat kot,sbb tuh aku tanye,hari ni bape hb..then die gelak plak..sah baru teringat lahh tuh..taper2,aku tau laki mmg susah nak ingat tarikh2 penting ni..tp pelik gak,dulu die yg beria ingat doe..humm lantak lahh,bukan penting sangat pon ( padahal aku sebenarnye taching gak die tak ingat,huhuhu )..emm takpe2,then die wish ar,aku pun dok hum hum aje lahh..taching beb..huhu..tp smalam sempat gado agi tu,adoiyai..tu la kitorg,gado je memanjang..tp gado2 pon,kite bahagie kan?? hee..umm smlm gado sbb,ala actually bukan gado pon..die je kot terasa ngan aku..pasaipa ek?haa pasai die suh aku col tp aku takmau col lg,suh msj je..taktau lak die taching sal tuh..ngee..tu die ckp masa aku col die pastuh,'susa sgt ke nak tepon owg pdhal dapat col free'..waa babysitter aku taching lahh ngan aku..aku pon dgn ego yg tinggi melangit bukan nak ngalah..haha..tp last2 aku say sorry gak r..aku tau la aku yg salah..wuwuwu..dah2 tutup cite sal semalam..aku sebenarnye nak berterima kasih sangat2 kat babysitter aku tuh..sbb die dah jage aku selama ni,zahir & batin..huhu..maksud aku zahir tuh die jage aku time nak balik,tak biar aku sorang2,penuhi kebanyakan permintaan aku,batin lak maksudnye die jage perasaan aku,tak wat aku terluka,menyintai aku apa adanya..( cewahh ayat )...tp siyez,ngan die aku tak pernah rasa bosan..sejak first time aku jatuh hati ngan die,aku tetap & masih menyintai die..tak ade org lain..even ade brape ramai lelaki yg cuba mencuri hati aku,tp aku wat tak endah..sbb aku yakin die yg terbaik untuk aku..banyak sbb kenapa aku kata die yg terbaik..even die bukanlah baik sgt pun ( sorry dear )..hehe..tp die paham aku..die cuba sedaya upaya die utk tak menyinggung perasaan aku..cuma aku ni la yg manje sangat..nak itu nak ini,itu tak boleh ini tak boleh..dan itu yg membezakan die dgn lelaki lain,malah dgn ex2 aku sebelum nih,sbb die ni sangat2 caring,ambik berat kat aku..pantang nampak aku lain cket,mule la die tanye kenapa..then kalo aku sedey,die pandai tenangkan n bg nasihat kat aku..die take care aku mcm aku ni betol2 isteri die..n paling penting,die tak pernah berkasar dgn aku,tak pernah..even aku dah banyak kali berkasar ngan die,tp die still sabar..that yg aku respek kat die,mmg laa kdg2 die ade wat aku sakit hati,bile die takde mud suka2 die je xendahkan aku..xpela,kebaikan die mengatasi kelemahan..aku cuba ingat tuh..even kdg2 aku terluka,tp die dah byk berkorban n wat baik kat aku..humm byk lak aku merepek kan..btw,aku syg kamu dear..thanks jd babysitter saye 9 bulan nie..hope hubungan kita akan berterusan untuk selama2nyer..love u babe!! u r the best babysitter..





























Biarlah setiap kenangan,menjadi rahsia kita berdua..

Kerna yg merasai pahit manisnya..

Hanya aku dan kau.. :-)

No comments:

Post a Comment