Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Friday, March 11, 2011

Hoping for a better day..

Today aku bangun lambat..dlm kol 11 lbey..mklum la semalam tdo dah nak dekat kol 3..huhu..aku dikejutkan dgn msj dr Ahmad Taufiq yg mengatakan die dah basuh baju katie..bgus abg..then tgh2 aku baru nak balas msj die tu jugak,mak aku call..aku pun dgn suara yg masih ngantuk,mengangkat call tu..mak aku tanye ni ngah watpe ni..aku pun dgn jujur dan ikhlasnye menjawab baru bgn tdo..huhu..ape lg,terkejut la mak aku tu..ape la anak dara bgn lambat..tp mak aku dah mmg paham aku cmne..hehe..tujuan mak aku call tu sebenarnye sbb baru je td surat dr KMK sampai ke rumah..rupenyer surat result2 aku kat cni..arrgghh malunyer..huhu..nsib baik la sume result aku ok..sume 3 ke atas..mak kate ok la tu kan..then mak citer la pasal perniagaan kuih die yg semakin meningkat maju..ade makcik dok order frozen food mak sampai berpuluh2..congratez mak..mak mmg rajin gilerr..nape la gen rajin mak tu tak turun kat aku..huhu..emm bosan la cuti hujung minggu nie,,.dah la farhan roomate aku takde..balik umah..ayu pun takde..balik jugak..haishh tinggal aku sengsowang kat cni..bosan gilerr...nak study maleh..pdhal lg sebulan je lg nak final..huhu..esok maybe aku nak kua g Bukit Mertajam ngan Ahmad Taufiq..nak celebrate sumthing..huhu..hope sumenye berjalan lancar esok..tema baju esok,.hitam..lokasi..mane lg,tempat kitorg salu lepak r..JJ BM..hee..tp esok kne bajet2 blanjer sbb duit takdak..actually outing ni saje2 je nak hilangkan bowing..n nak release tensen..hmm harap2 sangat kitorg tak gadoh for rini n esok..( sbb asik gado jer sejak kebelakangan ni )..huhu..

Mood ---> Happy la jugak tp x la berapa sangat.. ^_^

sempat g posing kat makmal komputer :-)

No comments:

Post a Comment