Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Sunday, March 27, 2011

Indahnya saat bersama...

Tak tau nape malam ni aku rase happy..sbb Syed belanje kitorang bertige makan kot..aku,ayu n mama..terima kasih syed..kau mmg rajin belanje kami kan..thanks a lot..rase happy bile bersama..makan same2..sembang same2..then lepas abis makan.sambung study group math dgn budak2 tutorial..buat soalan past year..sampai kol 11..sambil tu online chatting ngan ayah n mak..depa tanye pasal malam permata gemilang tuh n tengok gambar2..adoi..bile pkir2 balik.ade bape hari je lagi nak bersama ngan kengkawan nie..pasni sume akan bawak haluan masing2..sedih gak..tp nak wat cmne..life must go on..

Humm..takpelah..korang tetap sahabat dunia akhirat..

Ni la antara gambor2 yg sempat aku snap time makan td..


dan lagi...


dan lagi..hehe...



hehe tu je la yg sempat aku posing time makan kuey tiow yg dibelanja oleh syed td..
sedap gak..pasni belanje agy ek syed..huhu..

*duit aku skrg ni betul2 tinggal seringgit je..pertama kali dalam sejarah doe kat cni duit tinggal byk tu je..nasib bek la matrikulasi kolej mara ni dapat makan free..lau tak mmg kebuluq la aku..huhu..

k lah..ngantuk sudah.. ^_^

No comments:

Post a Comment