Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Sunday, March 13, 2011

Tangisan dalam ketawa..

I'm crying deep inside my heart..very2 deep inside my heart..Ya Allah help ur servant..I can't handle it anymore..why this is happening to me..aku dah cube lupekan apa yg terjadi..tp aku tak mampu..setiap kata2 yg aku baca tu masih bermain dlm fikiran aku..menusuk sangat2..kecewanya aku tak dapat dibayangkan..sungguh ya allah..hambaMu ini mmg bersalah sejak awal lagi..bersalah kerna jatuh cinta pd bukan yg sepatutnya..tp apa dayaku..seorang hamba yg lemah lg naif..mudah tertewas dek nafsu..kini aku terlalu ingin utk kembali padaMu..terlalu Ya Allah..tp mampu atau tidak,aku tak pasti..semangatku kini masih di peringkat paling lemah..I need a motivater..a really good motivater..lg sebulan je lg nak final..tp aku jd begini..dalam aku senyum,sebenarnye aku menangis..dalam aku ketawa,hatiku diruntun pilu yg amat sangat..bayangkan..menerima sesuatu yg tidak sama sekali terlintas dalam fikiranku..semalam hanya lakonan semata-mata..hanya lakonan,..kegembiraanku palsu..sumenye palsu semata-mata..


Oh Tuhan....

Sesungguhnya dia mmg pendusta yg setia..


No comments:

Post a Comment