Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Friday, April 22, 2011

Tolong respek sikit boleh tak?

Aduii. Si lelaki ini betul2 buat wani rase mcm nak baling handphone. Kamu ingat kamu lelaki kamu boleh suka2 hati nak wat ape ikut kamu suka? Dey, jagalah hati orang ckit. Where's ur sense of respect? You're pathetic. Sumpah cakap wani bengang gila lah kamu buat mcm nie. You really think urself are so good huh? Boleh suka2 hati nak buat org mcm nie. Ingat wani apa? Tak main la bro. Kamu taknak? Taknak sudah. Boleh pegi berambus okey. ( sumpah bengang ). Sape2 yg bace tolong jangan memandai nak buat spekulasi bukan2. Dah tulis kan kat header atas tu,every girl has a story to tell. Ini blog wani kan. So suka hati wani nak tulis mcm mane pun asalkan tak melampau. Taknak lah dok mencarut2 pe suma. Just nak meluahkan pe yg terbuku di hati.

Haish. Ke hadapan awak yg sangat3 'disayangi',awak jangan la ingat diri awak tu bagus sangat ye. Saya pun takde la perasan diri saya bagus tapi melihat pada cara awak, saya rasa awak macam rase sume awak yg control. Konon awak boss lah ? Boleh suka2 nak blah,nak datang cmtu je. Aiyo. Awak ni jangan la perasan sangat mcm la saya ni dok tergila2kan awak sangat. Mcm la kalu awak buat mcm tuh,saya akan rase "awak,tolong jangan buat saya mcm ni wak,saya mintak maaf sangat2,saya janji tak buat lagi ok,tp awak janganlah sakitkan hati saya" Bengong. Haha. Jangan harap la wey. Awak buat perangai,awak punya suka tapi jangan harap saya nak mengalah dengan perangai MENJENGKELKAN awk tuh.

Awk,saya mintak maaf la dok tulih pasai awak dalam nie. Bukan niat nak mengata pe sume. Tapi saya nak awak tolong la sedar,saya ni bukannye barang permainan. Dan saya ni tak selemah pompan2 lain yg mengada sangat dgn lelaki tuh. Jangan harap la k saya nak pujuk rayu ka apa ka. Sorry,not me. Awak jangan bajet good sangat dgn saya sbb awak tak good pon lah. Kita dua2 tak good. So tak payah la awak nak dok sakitkan hati saya segala bagai dgn perangai awak yg saya BENCI gila tuh. Takde maknenye awk. Buat saya benci adalah. Awak tau tak ape erti menghargai? Kalau tau,tolong la ye hargai apa awak ada. Jangan treat macam surat khabar atas meja yg orang tak bace okey. ( ape punye perumpamaan daa ) Janganlah lepas awak baca awak buang.

Benci gila bila orang taktau nak menghargai nie. Annoying.

No comments:

Post a Comment