Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Wednesday, May 18, 2011

Aku rase bersalah !

Semalam, aku mara lagi. Mara mara n mara. Sbbnye? Sbb die lambat msj aku. Cas hp la ape la. Punye teruk aku mara. Maybe sbb aku tgh sakit,dia wat hal pulak. Mmg bertambah2 la tensen aku. Tapi die tetap msej aku even dye kne mara mcm mane pon. N itu membuatkan aku ase bersalah.

Tapi. Today mmg aku salute kau topek.!

I'm ruin ur day rite?? Mesti kelam kabut kau sbb aku.
Kau ni kenapa wani oii? Kcian la kat dye. Makan pon idak lagi sbb nak bagi kau makan! Ciss. Ta gune punye awek. huhu.

Betul la aku ni selfish. Betul la aku ni tak pkir orang lain.
Dan betul la dia sangat mementingkan aku.

I'm SORRY fiq ! Serious shit i'm SORRY !

Sbb aku kau kne kelam kabut. Sbb aku kau ta bole na enjoy dgn kawan2 kau.
Sorry buat kau mcm nie. Nak buat mcm mane aku mmg mcm nie.
Lagipun aku ta tipu kau bila aku kata aku sakit. Mmg aku sakit.
Mmg aku nak perhatian kau.
Tapi aku ni kadang2 tak pkir kau kan.

I'm SORRY again.

Melampau2 kan aku? Allah,xde niat nak nyeksa perasaan orang lain. I know you have feelings too but sometimes i'm too busy look after my feelings without even thinking about yours.
N untuk hari nie,TERIMA KASIH awak. Terima kasih sangat2. I really appreciate what u did.
N i really2 feel guilty right now.

*SIGH.

N semalam jugak,aku rase aku telah melukakan hati someone. Aku nak mintak maaf banyak2 kat dye. Bukan niat aku nak buat kau terluka lagi. Aku nampak status kau kat fb. Aku tahu kau terluka sbb aku. Aku tau kenapa kau post lagu 'Saat Terakhir' tu. Aku tau sbb aku. Maafkan aku. Aku tak bisa menyayangi kau melebihi dari yg sepatutnye. Kerna hatiku masih pada dia. Sedikit sebanyak perhatian yg kau beri sebelum ini pernah membuat aku keliru. Tapi maaf,cinta ini hanya untuk dia. Aku tak bisa memilihmu. Sbb aku dah terlanjur mencintai dia. Dari dulu hingga kini. Tapi kita masih kawan kan? Tolonglah jangan hukum aku hanya sbb ini. Bukan salahku. Aku tak pernah bagi kau harapan kan? Sbb aku tahu aku tak boleh menyayangi kau lebih2. Lagipun,aku nak menghargai apa aku ada sebelum aku kehilangannya. Terima kasih sbb kau juga sudi menyayangi dan mengambil berat akan diri ini. Tapi maaf kerana telah melukakan hatimu. Mungkin satu hari nanti kau akan mendapat sesorang yang jauh lebih baik dariku. Aku doakan. Dan ingat,bukan aku tidak menyayangimu,aku sayang. Tapi tidak seperti sayangku pada dia. MAAFkan aku.

Fiq,thanks. Thanks a lot. You may not be the best,but you have try your best.

Maafkan insan yang lemah ini. Maafkan segala salah silap. May ALLAH bless us.

* currently waiting for my matrik's result. i've wait since morning but damn,nothing happen. where's the result??

No comments:

Post a Comment