Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Thursday, May 19, 2011

Please don't judge me before you even know me..

Hye guys. Thanks for reading.

First of all,syukur alhamdulillah for my result. I really thank Allah for that. Also a token of gratitude to my lecturers,parents and friends. Subhanallah,what an amazing life. I realise that i'm not a really hardworking person,but Allah give me chances to succeed in life. He never let me down. For that,i'm really grateful.

Hum. But life is not always easy. Sometimes,its hard. Very2 hard. Guys,please don't ever judge me before u even know me. I know i'm not a good person,that wear 'tudung labuh',wear 'jubah',not have a relationship with anyone,obey my parents all the time. True,i'm not a really good person.  But i'm not bad. Please don't said that,'ish budak ni,xhabis2 tulis pasal cinta','dia ni asik dok post status feeling je','mentang2 la dia anak cikgu,pandai,leh la nak berlagak','ko xpela,ko pandai','dia ni mentang2 ar lawa,cute,sombong tak balas mesej aku,tak balas chat aku'. damn guys,suka2 hati je nak nilai aku ni sombong ar pe ar,such an annoying person!
it's been about a thousands time i've got comment like that from the person i don't even know. wth??

guys,please. i wrote things about my feelings coz this is my own blog. so don't put any judgement on me. tak semestinye yg bercinta tu jahat kan hanya kerna kamu xbercinta? make sense right. bg peluang la kat saya ni utk tak jadi perfect sbb saya mmg xperfect pon. risaunye saya kalau kawan2 saya yg stok alim2 n baik2 tu judge saya bukan2. please don't my dearests friends.kadang2 saya malu jugak tau bila ada kengkawan yang baik2 tu dok bace blog saya or komen status saya yg about feelings nie,saya pkir mesti dorang ni anggap saya        
cam lemah gila dok hanyut dalam perasaan. hum bukan mcm tu. mmg la kadang2 saya down,saya taktau nak luah kat sape so saya tulis dalam blog. tak niat nak bukak aib sendiri,lagipun tu cume feelings rite? nothing personal bout that. sume orang pernah marah,sdih,kecewa,ditipu,gembira n what so ever. it's universal.

furthermore ( ceh cam tulis esei b.i time pmr lak ) , we are just human rite. ada turun naiknya. ada buruk baiknya. ada pros and cons. mungkin di satu sudut saya baik,dan mungkin di sebelah lagi tidak. dialu2kan untuk menegur tapi digalakkkan untuk tidak menyinggung perasaan saya kerna saya ini seorang yang amat2 sensitif. mudah tersinggung.

anyway,today saya kne marah. salah saya ke? mungkin. yeah saya tgh sakit sekarang. so mmg saya agak baran n sensitif towards everything. salah kot cara saya mengambil berat. salah kot cara saya menyayangi someone. salah kot. sume bnda saya buat sume salah kot. hum. touching beb. nak nangis je ase ni. tapi buat pe nak nangis kan? dia kata saba dia ada limit. oh yeke? dah sampai limit ke? maafkan saya. then nak buat apa kat saya? humm. tengok,saya tulis pasal perasaan lagi kan? saya taktau nak luah kat sape. saya ada kawan2 tapi takkan nak cerita kat mereka. parents? xmungkin. dia? hum. dia marah kat saya kan. yela saya dah agak one day mesti la dia fedup kan kalau asik kena mara. maafkan saya. bukan niat saya.

saya betul2 minta maaf. mungkin awak tak perasan perasaan saya. mngkin awak jarang baca blog saya. mungkin awak tak tahu apa ada dalam hati saya. tapi kalau awak nak hukum saya,bagi saya peluang untuk buat awak paham,betapa berharganya setiap pengorbanan dan kasih sayang awak pada saya. betapa saya hargai kehadiran awak dalam hidup saya dan betapa sukarnya melepaskan awak pergi...............

No comments:

Post a Comment