Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Tuesday, May 24, 2011

Terima kasih awak !

Setelah beberape hari gaduh , finally aku decide sumthing , that is aku wajib dan harus jumpe dye untuk mengelakkan aku terus mara dye. so ptg td aku ajak dye pegi pasa malam. nasib baik die nak datang. thanks sbb xego. tengok , pelik betol kitorang ni , bile jumpe x pulak gaduh. haish. automatik berbaik. 
finally aku dapat gak selendang yg dari dulu aku nak, tu pun setelah beberapa kali aku mintak kat dye. haha. terima kasih banyak2. syg kamu tauk !

hum. actually td aku nak mintak maaf kat dye tp aku xtau nape bila berhadapan dgn dia aku tak dapat nak ckp tentang hal serius2 nie. taktau nape. sbb bila ada ngan dia aku selalu happy. sampai aku lupa segala masalah kitorang. taktau la nape. dia pandai melayan karenah aku , pandai bergurau dgn aku pe sume. n sume tu buat aku rase seronok n selesa bila bersama dye. dan mungkin sbb tu aku sangat susah untuk membenci dye. sbb dye buat aku bahagia. 

gaduh la besar mane pun. x pena dye lepaskan aku even sekali. bile aku tanye kalau dah tak tahan nape xlepaskan je ? dye jawab sbb dye sayangkan aku. ouh sanggup yer tahan sume ni sbb sayang. ntah laa. betul ckp kamu, lau owang lain mesti dah tak tahan, tp ade sorang yg tahan. ade sorang yang langsung tak ego dgn aku , ade sorang yang salu buat aku happy , tapi tu dulu. dah jd sejarah pun, skrg aku bahagia bersama kamu. dan mungkin ada hikmah di sebalik perpisahan yg terjadi dulu. aku dipertemukan dgn kamu. dan aku merasa bahagia. walaupun salu gaduh , tapi kita tetap bersama , rite ?

thanks again. really appreciate what u did. moga kebahagiaan akan sentiasa dekat dgn kita. moga cahaya keimanan menyinari hidup kita dan moga kesetiaan kekal di hati kita. selama-lamanya. 

No comments:

Post a Comment