Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Tuesday, June 21, 2011

jgn nak mengada ley tak???

dats what he said to me when he col me last nite. n damn im crying at that time. wadefak bro?? sape yg mengada? ak col ko byk kali tapi ko off fon. cantik gile pangai ko sampai kredit aku abis masuk voicemail dowh. pastu ko kate aku mengada? damn. u ruin my day u know. dr pagi kita oke. bile tang malam ko wat hal. tau tak aku ni ade test???? ouh maybe ko mmg ta pena pkir sal ek en. serius wadehelll wif u bro??
bukan wa ta sayang luu tapi lu bole ta jangan bikin wa panas. lu nak mcm mane lg??????

shit. serius rasa macam nak maki hamun ko tapi tahan2. last2 lepas je last kita ckp semalam nah amek kau. puas aku nangis sampai mate aku bengkak2. sbb aku taknak maki hamun kau maka aku lepaskan dgn cara nangis. tapi u know what,satu apah ak ta dapat na study dowh!! mesti ko happy gile ar sbb dah buat aku sakit hati. boleh kau kata "nak sangat down kan?" omg what kind of ***** are you? bagos gile!!

hummm. * makin hari makin aku rasa tertekan.

dan makin aku rasa dah takda harapan.

No comments:

Post a Comment