Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Friday, June 17, 2011

About Topup ..

mlm ni. 8.04 pm.

dia bg msj.

ak xbalas. nset kat atas sbb takde kredit.

8.45 pm. bg msj kat dia. 'tlg topup'

xsampai seminit. dy balas. 't abg t0pupkan'

tetibe rase cam, "wah baik gile dak ni,padahal tgh gaduh,tp suh topup tanpa byk kira dye nak tolong topupkan" siyes rase mcm enghargai dye. ok. tunggu. tunggu, dan tunggu.

9.19 pm.

still xda topup. bg mesej lg,. 'tlg topup'

dy balas. 't topup'

ok tunggu lg. rase mcm "hum dye ni betul ke nak topupkan ak? xkan lame sampai cmni."
10.02pm. bg mesej lg kat dye. 'da 2 kali mtx ni,bile na topupnye?'

last2 ak suh dy call. nak ajak on9. tp bawu 5 minit chat,dye off. kate na pegi umah jiran ada makan2.

sabar wani,sabar.

tunggu lagi. 11.15pm. still xda topup,suh dy call lg. disebabkan dah takde kredit,bg mesej guna num mak.

dye kate still kat umah jiran. na kua membe x bagi. huh????????

then 11.30pm. baru dapat topup.

aku taktau la nak cakap ape. tp aku langsung tak berterima kasih kat dye. nape? sbb aku bengang. mula2 td aku mmg hargai dye nak topupkan ak. tapi perlu ke lame sampai camni?

humm.
nape makin lama makin sukar utk aku menerima semua ni.
makin lame makin banyak pergaduhan terjadi.
dan dua jiwa tersiksa.
perlu ke seorang berkorban?

No comments:

Post a Comment