Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Friday, August 5, 2011

lepaskan sesuatu yg bukan milik kita

Demi semua..
Yg aku jalani bersamamu..
Ku ingin engkau jd milikku..
Ku ingin kau disampingku..

Tapi..
Kalau takdir Allah x mengizinkan..
Mana mungkin kau jd milik aku kan..
Cinta bagai nak rak pun xkan menjadi kalau Allah dah tetapkan kau bukan jodoh aku..

But..kita kena berusaha gak kan?
Kita merancang tp Allah tentukan..
Kadang2 menyintai x semestinya memiliki..
Cehh tu sume ayat bunga2 jiwang karat utk org yg frust..
Aku frust ke??

TAK!
Aku dalam dilema..
Dilema nak menentukan kebahagiaan dan hala tuju hidup..
Kalau aku tak try lepaskan..
Smpai bila2 xkan lepas dowh!
Camane nie ek?

KoNpIuS GiLeR..
Untuk melepaskan sesuatu yg bukan milik kita..
Tak mudah..
Sangat susah terutama pabila melibatkan hati dan perasaan..

Tuhan bantu aku..
Bantu aku..
Aku buntu..
T_T

Sumpah aku buntu..
Tiba2 hidup aku tak seindah yg diharapkan..
Tiba2 dalam aku mengharapkan pelangi..
Turun hujan..

Tapi mungkin semua itu ada rahmat dan hikmahnya..
Mungkin Allah inginkan yg terbaik buatku..
Dgn memberi ujian buatku..

Salam Ramadhan sume..
Doakan yg terbaik buat saya..
:-)

No comments:

Post a Comment