Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Sunday, September 4, 2011

Alhamdulillah raya tahun ni agak meriah...

Asalamualaikum semua..
Baru hari ni dapat update entry raya..
Busy dowh g jalan2..
Aku rasa..setelah bertahun2..
Tahun ni aku rasa agak meriah..
Nak tahu sbb apa?

First,sbb first time aku beraya dgn kawan2 lama..
Dan kawan2 lama yg aku maksudkan tu termasuklah bf aku sendiri..
Dulu ade jugak raya dgn bf tp dia dtg umah jer..(ni ex ok)
Skrg ni kitorg pegi berayer sesame..
Umah kengkawan lame kitorang time kat SMK Slim dulu..
Serius aku sangat happy!!

Ni ha antara gambar2nye..

kat rumah laily

with syuk..at trolak..

the same

with syafiq..

kat uma apis..

kat uma karim..

k dah la tu upload pic ngan kengkawan..
second reason nape raye taun ni best sbb family berkumpul ramai2..
yg dari johor yg dah bertahun xjumpe pon ade..
then tangkap gmbr ramai2..
best..

family belah mak
with my family

kesimpulannya,thanks kat semua..
i love you all..

maaf andai ada salah silap..
diri ni x sempurna utk memberikan yg terbaik..
semoga syawal akan datang lebih bermakna buat kita..

bile eh agak2 dpat ade family cmni? hee
salam lebaran semua.. =)













No comments:

Post a Comment