Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Tuesday, October 25, 2011

pelangi

khabarkan pada bintang-bintang apa aku rasa tika ini
khabarkan pada mentari betapa aku ingin sekali waktu berlalu secepatnya
khabarkan pada pelangi aku begitu ingin menjadi sepertinya..
pelangi itu berwarna-warni dan setiap yg melihat pasti tersenyum
lihatlah aku dan pasti kau akan tersenyum
kerna aku begitu ingin menjadi seperti pelangi itu
mesti xkekal lama
tapi terpahat dalam ingatan
dan akan muncul semula


tak mudah untuk aku menjadi seperti pelangi
biar aku indah di pandangan tapi aku lelah bab perasaan
sampai bila harus begini wani?
sampai bila kau harus menipu diri sendiri?
sampai bila kau mampu tahan wani?
sampai semua jd kucar kacir?
please wani..let go..
kau harus kuat..

wani nak jadi pelangi awak
wani nak bersama-sama awak
tapi sayangnya pelangi itu hadirnya kejap je wak
nanti wani pergi,jangan cari wani lagi
cari pelangi
wani sayang awak



No comments:

Post a Comment