Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Saturday, November 26, 2011

salam maal hijrah kawan2 ku..

renung2kan pic ni..


get it darlings?
dua2 menjaga hati,saling menjaga pandangan
mohon dikuatkan iman
tanpa pandangan nafsu..
tanpa pandangan hati..
walau si lelaki handsome mcm mana skalipun
walau si gadis cantik mcm mana skalipun
tapi iman dan taqwa lebih utama..

sekadar renungan kita bersama..
moga2 satu hari hidayah Allah akan sampai pada kita..
pada org2 yg kita sayang..

sempena Maal Hijrah ini..
wani nak mintak maaf pada semua..
kalau2 wani ada menyinggung perasaan sesiapa yg pernah baca blog ni
wani tau blog wani ni ade ramai stalker..
kadang2 org yg x suka kat wani pun baca blog wani
wani tahu..
tp wani rasa setakat ni wani x pernah lg memaki hamun sesiapa dlm blog ni
wani bukan jenis yg memaki hamun dlm fb,dlm blog
jangan risau,kalau wani marah pun skjp je
lama2 wani lupakan semua..
so x da nak maki2 pe sume..
wani seorang yg easy to forgive,easy to let go
but hard to forget..

InsyaAllah sempena maal hijrah ni..
wani maafkan semua orang yg telah dan pernah menyakiti hati wani dan menyinggung perasaan wani
dan wani juga memohon maaf pada kalian..
kita semua ni bukan lah maksum
pasti ada melakukan dan salah silap..
kalau kalian marah dgn wani,benci dgn wani,x suka wani..
sampai korang hasut org lain skali utk benci wani..
fikirlah..siapa kalian utk membenci org?
wani x pernah benci siapa2..
mmg wani marah,tp sehari lepas tu wani let go..
wani x boleh nak marah orang lama2..
tapi it's up to you guys..
hati kalian bukan wani pegang..
semua milik Allah SWT

semoga tahun baru ni kita semua dpt berhijrah..
menjadi lebih baik..
buang segala dendam dan khilaf yg lalu
start the new year with a great determination
semoga Allah merahmati kalian..



No comments:

Post a Comment