Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Friday, November 18, 2011

sekuat mana sy bertahan

sekuat mana saya setia,sehebat mana saya merancang, sejauh mana saya menunggu,sekeras mana saya bersabar,sejujur mana saya menerima awak.......jika ALLAH tidak menulis jodoh kita bersama...kita tetap tidak akan bersama....

tapi..
sehebat mana kita bergaduh..
seteruk mana hubungan kita..
sejauh mana kita pergi..
seberapa kali kita putus..
jika Allah tetapkan mmg awk pasangan saya di dunia..
Insyaallah kita tetap akan bersama..



jangan dikejar apa yg tak pasti
genggamlah apa yg sedia ada
tapi jgn mengharap pd yg belum tentu
kerna takut kecewa di kemudiannya
berusahalah agar mendapat setiap impian
andai gagal,cuba..
tp jika ditakdirkan ia mmg bukan milik kita..bukan hak kita..
redha.. 
kerna segala yg berlaku pasti ada hikmahnya..






No comments:

Post a Comment