Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Monday, November 21, 2011

Ya Allah..sedihnya aku.. :'(

(entry yg panjang dan mungkin buat anda bosan baca)



aku rasa nak nangis..
aku rasa nak dok jauh2 dr dunia ni bila aku tau mereka mengata..
Ya Allah..
mengapa mereka begini?
mereka tak paham tp sedapnya mereka berkata2..
menghina,mengutuk..
tanpa mereka tahu mengapa aku buat begitu..
sedarkah kalian akan hal sebenarnya?
tahukah kalian akan hati aku?
aku x seteruk tuhh!
aku punya hati juga,punya perasaan
dan x tergamak aku nak melukakan hati org yg aku sayang
senang kalian menuduh..
senang kalian mengata..
tp hanya aku yg tahu segalanya..

sumpah hampir mengalir air mata aku bila aku activate balik fb lg satu
membaca apa yg ditulis..yg selama ni aku elakkan sbb nak menyendiri..
menusuk jauh ke dlm hati bila mereka menuduh aku sebegitu..
knp terlalu cepat buat tuduhan melulu..
x pe lah..kalian nak mengata..katalah..
tuduhlah aku mcm2..
aku tahu siapa aku..

dan yg paling aku kagumi
pengorbanan seorang lelaki yg sangat menyayangiku..
dia sabar hadapi sume ni..
walaupun dia hampir putus harapan..
tp dia x lepaskan aku pergi..
dia x pergi di saat dia ingin pergi
dia patah balik..
memberi ruang dan peluang..
he let go of everything..
bila aku pikir2 balik..
besar apa yg abang wat ni..
dia berkorban demi cinta..


tp abg x paham..
aku juga berkorban utk kita..
bukan mudah melepaskan semua ni..
bukan mudah mengatasi pelbagai rasa dalam hati..
pernah rasa ingin membenci..
pernah rasa nak buang segala gambar2 kita,segala kenangan2 kita
tp aku tak tahu nape hubungan ni amat sukar nak dilepaskan
sumpah ni la hubungan paling lama dan paling susah nak putus

mule2 aku terpikir jugak
abg serius ke buat sume ni
atau dia just sekadar main2..
tp when he went to see my mum
luahkan everything
tentang niat dan hasrat hati kami
aku sedar abg tak main2..

actually aku bukan nak abg jumpe mak pun
sbb aku segan ar nak bicara soal2 mcm ni dgn mak..
saje nak cabar je malam tuh tgk dia berani ke x jumpe mak
lau dia kata ok means dia memang serius la dgn aku
x sangka plak malam tuh jugak dia tepon mak ckp nak jumpe esok
x bgtau aku plak tuh
balik umah je mak tanya aku betul ke taufiq nak dtg besok
and the rest is history..

sebuah relationship yg dibina atas nama cinta
10 Mei 2010
tepat tarikh aku masuk matrik..
dan kenangan masa kat matrik sangat2 banyak..
memori pertemuan pertama selepas 5 tahun
kenangan pertama kali mengenali masing2 ketika di tingkatan satu
berebut kerusi..
bertemu kembali di petronas Sungkai ketika nak amek result SPM..
dan jatuh cinta dgn dia saat berjumpa di KTM Butterworth
dan setiap pergaduhan..
setiap suka duka kami..
menghalang kami utk let go this relationship

aku sayang dia
sangat sayangkan dia..
baru aku sedar hari ini
pengorbanan dia
setiap apa yg berlaku mungkin ada hikmahnya
mungkin ini cara Allah utk menyedarkan kami
menyedarkan salah silap kami..
semoga suatu hari nanti bahagia akan menjadi milik kita..
hak kekal kita..
hanya kita..

1 comment:

  1. hargai org yg menghargai kita....bkn senang nk jmpa someone yg begitu...;p

    ReplyDelete