Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Wednesday, December 28, 2011

happy birthday sayang..

Hari ni,28 Disember 2011,genap seminggu lepas my birthday,sambut pulak birthday my sayang iaitu Muhammad Aidil Hakim. He is my adik. Usia? Baru menginjak 5 tahun. Tp tahun depan nak masuk tadika la sebab dikira 6 tahun kan. Dia ni omeyy tau. Sbb dia putih ikut muka mak. Mase mule2 lahir dulu,pehh,cute gile laa. Sbb tu dia jd adik kesayangan aku. Lagipun setelah 7 tahun mak x pregnant,tahun 2006 mak pregnant. Tu yg lahir budak omeyy ni. Mule2 mak ngan ayah nak anak pompan,sbb tu depa cadang nak tambah anak lg. Tp apekan daya yg keluarnya lelaki jugak. Maka berderet la adik lelaki aku sampai empat orang. Nasib baik tahun 2008 mak ngan ayah nak cuba nasib lagi. Dapatlah satu2nya adik perempuan aku iaitu Nurul Raudhah Insyirah.

Tadi kami sambut birthday dia. Sambut ala kadar je. Family kitorang mmg x suka buat bithday party nak jemput2 org pe semua. Mak tempahkan kek upin ipin utk dia sebab dia minat kartun tuh.

ni la kek nye. dah rosak cikit sebab adik2 aku yg lain ganas sgt 
jakun nak nengok dlm kotak 

ni la adik comeyy aku. comel mcm kakak die kan? :-p

tu la hadiah aku bg kat dia. train mainan. dia nak sangat sampai merengek2.
pastu main 24 jam sampai x ingat dunia.


sumpah akak syg korang!

ok for this entry..my hope utk aidil,semoga dia sentiasa berjaya dlm hidup. aku besarkan dia,means aku pernah mandikan dia dulu,pakaikan pampers dia,tidurkan dia,pujuk bila dia nangis,aku rasa mcm mane jage seorang bayi dr baru lahir sampai umur dia skrg ni. dulu mase adik2 yg dulu aku pun kecik lagi. x rase mcm mane jage adik. yg si aidil ni dia lahir time aku dah 14 tahun. so aku berkesempatan jaga dia. kitorang pernah berpisah setahun sbb aku dok matrik. aku ingat lagi,mase pendaftaran hari pertama aku kat Kolej Mara Kulim,time family aku dah nak balik,aidil berlari2 kejar aku yg dah nak balik hostel sambil nangis2. betapa dia x boleh berpisah dgn kakak dia. time awal2 aku kat matrik,hari2 dia cakap kat mak nak tepon aku. and bila aku nak balik,dia la org pertama tunggu kepulangan aku,eksited cakap 'Yeh yeh akak nak balik!' and setiap hari dia akan countdown hari bila akak dia nak balik.

i love him so much. i hope dia akan menjadi seorang insan yg berguna kelak. insyaallah. Happy Birthday sayang.. akak always love u till the end. 


No comments:

Post a Comment