Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Sunday, December 25, 2011

i'm crying in the middle of the night

assalamualaikum semua. tengoklah tajuk wani yg panjang tuh. nangis? alololo. ntahape2 kan wani ni? sebab ape wani nangis? entahlah. dah rasa tak tahan sangat2 so nangis je la. daripada marah,meraung,wani let go dgn menangis. nangis sampai bengkak mata. serius mata wani bengkak semalam. dalam pukul 1 pagi,pergi tandas,tengok cermin. Ya Allah buruknye rupa aku. ngan mata bengkak,merah. Bantal habis basah segala dgn air mata. dah mcm orang x betul je. amek android,dgr lagu guna earphone,sambil nangis. serabut sungguh rasanya. terluka dalam diam. terhiris bagaikan sembilu. pedih dowh!! hanya Tuhan yg tahu betapa terlukanya hati aku. rasa mcm nak campak android semalam tp nasib baik aku waras lagi.

dan disebabkan mata aku bengkak nangis kaw2 semalam,pagi ni aku lewat bangun. dalam 9 setengah. mandi2 pe semua,tengok cermin. waa mata aku bengkak lagi. so nak x nak,terpaksa la aku pakai spec utk g keje hari ni bg menyembunyikan mata bengkak aku tuh.

x nampak kan mata aku bengkak? =,=

tengoklah. sebab bangun lambat,tudung bese je aku pakai. nak cepat. Ya Allah,jelesnya tgk orang bahagia. serius aku cemburu sampai rasa nak mengalir air mata bila tengok ada laki panggil gf dia sayang. kenapa2? why is this happening to me? makin jauhkan rasa syg itu dari aku? makin jauhkah segala kebahagiaan itu? huwaa aku x kuat.. sedihnya rasa. 

tak tau la nak buat apa skrg ni. janji,pengorbanan,cinta,sayang,ego,amarah. semua rasa ada. bercampur baur. x lama lagi dah nak masuk tahun baru. 2010 --> 2011 --> mampukah kita harungi lagi setahun? 2012. dan mampukah kita harungi lagi bertahun2.. wallahualam. sila lah jangan buat aku menangis lagi. cukuplah. mudahnya air mata aku mengalir kerna kamu. 

kalau lah aku mampu melepaskan semua ni pergi,takdanye aku akan menyiksa diri menangis kerna kamu. 
dan kalau satu rasa ini begitu mudah utk aku hilangkan,akan begitu mudah jua lah aku melepaskan kamu pergi dari hati. tapi sayangnya,seperti mana katamu,hati kita sudah terikat. dan x mungkin dapat terpisah. benarkah?  
cukuplah menguji hati perempuan ini. cukuplah menyiksa batin aku weh! x larat aku dah nak nangis dah sebab kamu! 

No comments:

Post a Comment