Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Thursday, January 19, 2012

"well,kita pun sama gak nanti" :')

assalamualaikum. sorry sayang2ku aku dah lama x update blog. hehe. tak de idea nak update ape la. sampai ada yang inbox kat fb tanye nape dah jarang update blog. aku tahu korang sume stalk aku. bhahaha. memain je. okey back to the topic..tadi masa aku tengah online fb aku,godek2 apa yang ada. tetibe aku ternampak satu event ni. jemputan majlis perkahwinan bekas kakak and abang senior aku masa sekolah kat SMK Slim dulu.

aku macam agak surprise jugak laa. sampai aku stalk FB diorang berdua nak yakinkan mata aku bahawa diorang memang dah nak kawen. TAHNIAH sangat2 kat depa berdua tu. dulu depa mmg dah couple time kat SMK Slim dlu. tak sangka bertahan sampai ke jinjang pelamin..

then sambil texting dgn cik abg tadi,aku tanye la dia "betul ke abg tu dgn kakak tu dah nak kawen?" sbb diorang berdua senior kitorang dlu. then dia cakap "a'ah,dah nak kawin". aku pun reply "wahh,bertahan tuu sampai kawen.sweetnye dorang" pastu dia kata "well,kita pun sama gak nanti".

haha. betul jugak en. kitorang berdua pun both bekas pelajar SMK Slim gak. cume bertahan ke tak sampai kawen t wallahualam. harap bertahan la sebab ni pun dah nak bincang dgn family pasal ehem2. hehe. ehem2 tu apa? tau sendiri laa. nak menghalalkan apa yang haram seterusnya menjadikan cinta ini bukan satu dosa.
harap2 hubungan kami berkekalan hingga ke akhir hayat.

kepada kakak and abang senior kami tu,tahniah and semoga berbahagia sampai ke anak cucu dan cicit. tahniah sbb berjaya membuktikan bahawa hubungan sebaya dan cinta di zaman remaja masih mampu kekal sampai ke jinjang pelamin. cayalah sis and bro!!

No comments:

Post a Comment