Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Tuesday, February 14, 2012

SEGMEN CIKMUN : FIRST POST AKU IN BLOGGING


hari ni rajin pulak aku berblogwalking and rasa macam nak join segmen. hak2. first time kot aku join mende alah ni. saje je nak isi masa lapang. okey segmen ni dianjurkan oleh cikmun. bawah ni banner blog dia. klik la kalau nak join.


segmen ni pasal first post kita in blog kan,so kalau korang nak baca first post aku yg memang agak blur dlm dunia blog masa tuh,klik link bawah ni. bace tau. hehe. 


okey nak cerita sikit pasal first post ni. aku buat blog ni masa hujung tahun 2010,masa tu aku buat sebab aku happy sangat so taktau nak cerita kat siapa pasal pengalaman2 aku,so aku luah dlm blog je la. hak2. masa tu dlm peringkat awal  bercinta jugak la,sbb tu happy kot. tapi Alhamdulillah,aku still dengan orang yang sama masa mula2 buat blog ni,sampai la sekarang. baca la kalau nak tahu. and aku buat post tuh masa aku baru lepas exam MUET. time tu aku kat matrik. Alhamdulillah,result MUET aku agak gempak sebab tu dapat sambung degree in Law. :-D bace tau.

nak tag dekat tiga blogger ni (aku pilih secara random je dlm shoutbox) :

No comments:

Post a Comment