Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Thursday, March 29, 2012

it is always him


sumpah weh,tensen tol nak isi ptptn,sangat2 tensen.
dah la nak dapatkan sign pun payah.
benciiiii.
last2 aku tensen sangat,aku suruh topek tolong buat. 
alang2 dia nak balik perak.
so aku suh dia jumpa ayah,jumpa mak,sbb nak uruskan bnd ni.
so skrg sume sign2 and pengesahan dah dapat.
tapi sies,aku rase bersalah sangat menyusahkan orang.
walaupun orang tu adalah bakal suami sendiri.
=,='

bayangkan la,dia penat2 ride dari kedah ke perak nek moto
pastu terus g kedai print lak g print borang2 aku,
then g rumah aku plak jumpa mak nak mintak sign mak
pastu fotostat pulak surat beranak adik2 aku.
then pergi pulak SEMETRO jumpa ayah aku
tunggu ayah aku habis meeting pulak tu
then tunggu ayah sahkan sume.
kesian weh kat dia.
aku taktau nak ckp pe da.
mmg tak dpt la aku nak balas pe yg dia pernah wat kat aku.
dia dah banyak sangat tolong aku.
bila aku takde duit nak beli buku dia yang bank in wet dlm bank aku
bila aku nak buku dia datang dari kedah tolong beli.
kekadang rasa mcm dia tu antara org paling penting dlm hidup aku selain mak ayah aku.
pape hal,aku cari dia.
gaduh teruk mane pun,dia tetap akan tolong aku.
and gaduh teruk mane pun,bila aku tanya masih ke ada cinta,
he will answer yes,still.
padahal aku,dah dilema dah. sayang ke benci.

pape pun,terima kasih banyak2 la kat dia.
orang yg banyak tolong aku setakat ni.
tak dapek den nak balas.

my bestfren ever.

No comments:

Post a Comment