Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Thursday, March 22, 2012

pengalaman berjumpa Perdana Menteri




haha tajuk aku mcm tajuk karangan budak2. hahaha. tapi aku nak citer kat cni,malam ni 21 March,PM dtg UiTM Shah Alam. aku ngan roomate aku pun pergilah tengok sbb nak rasa pengalaman di samping kumpul kupon utk dok kolej lagi. and the most unforgettable part that night is aku dapat bersalam dgn PM kite,Datuk Seri Najib. haha. kesian Jannah dia kat sebelah aku tak dapat salam sbb Datuk tu hulur tangan kat depan aku. so aku pun sambut lah. hahahaha. first time salam perdana menteri. ceh,over eksited lak aku. 

nak tunjuk gambaq kami sikit,. hehehe.


yg paling kiri tu roomate aku Jannah. yg lain tu kawan roomate aku.

saje nak tunjuk baju yg dpt utk pegi sana. hehe

aku and jannah. =)

sape ni ntah.

baru lepas berciap. gedik juugak nak amek gambar,. hak2

aku,jannah and ina. depa ni roomate aku.

tu dia dewan agung kami.


tu dia warga uitm. kami kena dok luaq. u lain dok dlm dewan. huhu

'
PM tgh dok berucap.

ok dah. dah ngantuk. penat baru balik jumpa Datuk Seri Najib. nak tidoq. ^_^





No comments:

Post a Comment