Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Sunday, April 15, 2012

sahabat baru dan lama


hari ini , dua peristiwa. 

pertamanya,seawal jam 7.30 pagi,kami berkumpul di padang kawad utk program Aman Kampus yg mana kami membentuk sebuah ikatan seramai beribu student sejauh 5 km. 

ini saya.

saya dan kawan saya. (nampak tgn jer) hewhew

saya sayang sahabat saya. 


program kedua,selepas tamat program Aman Kampus,lepas makan,saya dan kawan matrik saya,Ceksom,pergi ke seksyen 7 utk berjumpa dgn Syed,yg mana kami merupakan satu family masa kat matrik dulu. sies,rapat sgt dgn dorang. tapi sygnya,mama tak dapat bersama kitorang sbb dia study nun jauh di Kelantan. Syed ni pun sbb dia dok umah abg dia kat Seksyen 7 time midsem ni. 

me,ciksom and mama. i miss u mama. we all miss u. 

conclusion,saya sayang sahabat2 saya. tak kira baru atau lama. mereka menyerikan hidup saya. heart you guyz deep deep. =)

2 comments: