Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Thursday, June 7, 2012

a heart that will love you at your worst





find a man.. who will be
the arms that will hold you at your weakest..
eyes that will see you at your ugliest..
and a heart that will love you at your worst..

and i have that man..
he hold me at my weakest
he see me at my ugliest
and he still love me at my worst





i made him that cake..
for his upcoming burfday
pertama kali dlm hidup aku, aku buat kek utk seseorang
and he deserves it.

sabtu, 2 Jun 2012
kami berkelah kat sungai bill, dekat ngan rumah dia yg kat slim tu
aku masak nasik, goreng2 kentang, nuget and sosej, bawak p sana
dia yg amek aku kat sungkai
dari banting.. lepas subuh, dia terus bertolak dr banting,selangor
it takes two hours for him to get here..
just to fulfill my wish that i wanna hv some picnic and hv some serious conversation with him..

there, we talk. 
we talk a lot.
:')

x tau kenapa, when we were together, we were so happy.
rasa mcm bahagia sangat.
kelakar bila sometimes dia tersasul bhasakan diri dia angah.
sbb dlm family dia dipanggil angah.
hari tu masa pergi melawat adik dia kat PLKN, dia tersasul bahasakan diri dia 'abg' kat adk dia sbb aku ada skali time tu.
gelak budak tu, katanye 'yek, abg?'
he's funny. dia suka buat lawak.
dia suka buat aku ketawa.

dia tak pernah marah bila aku selalu curik2 cek dompet dia.
he said "ha, kantoi tgk dompet abg td".
dia tak pernah mengeluh walau dia penat hantar aku balik shah alam dr sungkai.
dia tak pernah bising bila duit dia banyak habis dekat aku.
dia.. lelaki paling sabar dgn karenah aku

aku bukan sygkan dia sbb dia byk habiskan duit kat aku.
no, duit sama skali bukan penyebabnya.
dan aku juga bkan sygkan dia sbb dia dh byk berkorban utk aku.
tp aku sygkan dia sbb dia buat aku rasa happy bila aku susah.
dia buat aku mampu tersenyum di saat aku langsung takde satu sen pun dlm tgn
dia buat aku rasa.. i hv someone when nobody wanna help me..
dia sentiasa ada..

i curik2 tgkp gmbr hp dia..



abang2.. :')
dlm teruk2 kita gado, gmbr aku jugak rupenye kau tgk tiap2 masa. 



this is not a love story, and our story were not always happy..
we are friends, family, and we are, ONE.

No comments:

Post a Comment