Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Sunday, June 17, 2012

jangan kutuk orang yg saya sayang




3 pagi waktu Malaysia.
aku tak leh tidur.
then ada sorang mamat ni, aku pun tak kenai sapa.
dia chat aku. ase dak Sungkai gak.
dia ajak aku jumpa kat Sungkai masa aku balik cuti nanti.
aku kata taknak.
dia tanya nape.
aku jwb sbb saya dah ada pakwe.

then mamat ni kata, klu awak takda pakwe, dah lama sy ngorat awk.
i said, what the?? 
dia tanye pakwe aku umur bape.
aku ckp la sebaya.
then he said alah apasal x cari yg matang sikit.
peh,suke2 ko je ye nak kata orang.
aku pun jawab "dia matang bg saya".

then boleh plak dia kata "cube awk test pakwe awk tu."
aku kata "test ape lak ni?"
"test la dia syg awak ke tak."
peh, what the la budak ni. tetibe nak suh aku test pakwe aku lak.
dgn bengang aku jawab "pehal plak nak suh test2 plak?"
"yela, nak tau dia syg awak ke tak".
i said "dia syg sy".
then bdk tu kata "kalau dia syg awak, apa buktinya?"
wehh kau tak tau apa2 kau jgn nak tanya bukti segala bagai.
dia dah buat mcm2 bnd yg kau sendiri takkan buat utk awek kau.
so tak payah nak pertikaikan lah!!!

then dia kata "serius, kalau awak takde pakwe, sy sudi nak jd pakwe awk."
HAHAHAHAHAHAHAHA.
sorry sikit keh, i have the man, that will be there with me when i'm in trouble,
i have the man, that will try to help me, even dia susah.
i have the man who always with me and never go..
so why i should leave him?
why i should find another man?
JANGAN SEKALI2 KUTUK ORANG YG SAYA SAYANG!!!!!

No comments:

Post a Comment