Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Monday, July 2, 2012

almost a month



skrg dah masuk bulan 7. dah hampir sebulan aku tak ketemu sama dia. dia yg jauh di Kedah. seriously, hubungan jarak jauh sangat mencabar. asyik2 nak berantam, asyik2 nak bergaduh. bila jauh, semua benda boleh jd point untuk gaduh. semua benda boleh jd sebab untuk cemburu. aku akui, aku mmg agak emosi bila berjauhan. bila jauh, segala yg manis hilang entah ke mana. segala janji pecah berderai2. mmg dua2 ego, dua2 nak menang, dua2 selfish, dua2.. ahh dua2 x guna! 

sakit hati tau dak gaduh bila time final ni. nyesal pun ada, nape la dlu gatai sangat nak bercinta. haihh. hari ni td webcam dgn dia. kire first time la nampak muka mamat ni lepas hampir sebulan x nampak batang idung.  aku pun dgn lantangnye bersuara...

"eh, ko potong rambut ke? x nsem langsung"

"eh asal ko nampak kurus? kering mcm time sekolah dlu je, tak nsem!"

haihh. aku sbnrnya rindu time ko ada kat sini. tiap2 minggu boleh jumpa. skrg dah jauh, nak jumpa sebulan sekali pun payah. 

aku pun suruh la dia balik. "weh ko balik la cni sbelum puasa".

"puasa bape hb? ari apa?"

"21 hb asenye. ari ahad kot"

"tgk la".

aku harap kau balik. lgpun kau mmg perlu balik utk uruskan hal kita kat sini. 

last jumpa ari tu, so sweet... last msg td, cm haram. haishh.
mmg kalau jumpa je bahagia, kalau jauh mula la berantam tak abis2. ape nak jd ntah. =,="


ok fine tiba2 rindu. :-(

No comments:

Post a Comment