Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Monday, July 30, 2012

bank negara dah keluarkan akta baru?


semalam aku call number hotline BSN. nak cek baki akaun aku. sebab dah lama tak usik akaun BSN ni. kad atm aku pulak dah ilang kena curi bulan 5 ritu. so aku nak cek bape balance yg tinggal dlm akaun tu.
last aku call bsn ni masa bulan 6 ritu rasanya, masa tu boleh cek lagi baki akaun.

alih2 semalam, masa aku mintak kat operator tu nak cek baki akaun ada berapa, dia ckp "oh,tu kami tak boleh bgtau cik." aku pun ckp la "nape plak?ari tu saya call elok je boleh bgtau bape balance?" pastu dia kata "skrg dah xboleh cik, bank negara dah keluarkan akta baru." 

betul ke? ee x best gila. kena p bank pulak dah nak cek baki akaun. nyampah tol la. sebal je semalam. grr. tp sabar2. sabar tu sebahagian drpd iman kan. mesti ada sbb knp bank negara keluarkan akta baru mcm tu kot.. adehh, dah kena susah2 p BSN utk tau balance akaun.

No comments:

Post a Comment