Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Wednesday, July 4, 2012

cabaran 7 perkara


Disebabkan aku bosan tak tau nak buat apa and nak study pulak takut aku lupa apa yg aku study memandangkan gap exam dua hari, so aku buat keputusan nak buat benda alah ni. apa dia? baca la kat bawah. :)

 pertama
9 peristiwa masa silam yang tak dapat dilupakan

kedua
 8 dialog yang terpendam, yang teringin diluahkan, tapi tak berkesempatan.
*Terpulang nak bagitaw kepada siapa dialog itu ditujukan*

ketiga
7 perkara yang korang tahu tentang diri sendiri

keempat
6 lirik lagu yang paling mendalam

kelima
 Describe tentang 5 orang yang yang disayangi, dan 5 orang yang dibenci
*keluarga terkecuali, dan tak perlu sebutkan nama*

keenam
4 keajaiban yang pernah berlaku pada diri sendiri

baca la setiap entry aku lepas ni akan berkaitan 6 perkara ni. peace. ^_^V

No comments:

Post a Comment