Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Wednesday, August 1, 2012

Aidil's first competition

Hari ni pertama kali Aidil masuk pertandingan kat sekolah. dia terpilih untuk mendeklamasikan sajak sempena bulan kemerdekaan. comel gila Aidil pakai baju melayu sekali dgn hiasan jalur gemilang. maklumlah, bulan kemerdekaan katakan. malas nak type panjang2, nak upload gambar je. ^^
tudia macam pahlawan Melayu.

atas stage. 


my adik. ^^

tak sangka, dalam pemalu2 budak ni, berani gak dia ke depan baca sajak. siap hafal sume and tak lupa langsung pulak tu. cayalah my bro. yg si Irah tak habis2 cakap nanti Irah sekolah Irah pun nak baca sajak. heheh. budak tu mmg tak sabar2 nak sekolah. btw, sonok giler ada adik2 kecik camni, idak la sunyi umah tu. adik2 besor dah xley nak ajak main dah. ^^

me and irah. comel kan dia? ^^

No comments:

Post a Comment