Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Monday, August 20, 2012

dialog sesaat


percaturan hidup tiada siapa yg tahu, hanya Allah Maha Mengetahui. hanya Allah. hanya sesaat, kata2nya begitu menikam sanubari. apa yg aku sangkakan, apa yg aku rasakan, sebenarnya salah sama sekali. tp perasaan aku tak menipu, aku sudah jauh meninggalkan dia. jauh sangat.  

msg aku kpd seorang teman tadi, yg mengharap aku memberi DIA peluang.
" dah lame sgt ak hilang cinta aku pada topek..lme sangat..kami berhubungan, tp tak saling menyayangi. "

dan itu ternyata kontra dengan kata2 dia pagi tadi.

"dua tahun ko sanggup tggu, nape skg susah sgt nak sabar??" tanya dia setelah aku desak utk buat apa yg aku nak.

" sbb dua tahun yg dlu, aku sayangkan kau. tp skrg, aku tak sayangkan ko. aku benci ko! and ko pun bkn sayangkan aku dah kan"

" mane ko tau? sape ckp? dua tahun aku dgn ko, tipu sangat lah kalau aku kata aku tak sayangkan kau. aku sayang ko sbnrnya, cuma ak x suka dgn sikap ko."

aku bagai terpukul, sangat terpukul. sedang hati aku, sangat berbelah bahagi. dia atau dia. 

dilema. dilema. dan dilema. 

No comments:

Post a Comment