Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Sunday, September 16, 2012

saat hati menangis


13 Oktober 2010 , 13:02.
Assalamualaikum wani.mak abg dah tiada ptg ni.

Innalillahiwainnailaihirajiun. Benarlah, setiap yg hidup pasti akan pergi. Hebat dugaanMu pd dia. Ya Allah, kau berikan dia kesabaran. Kuatkan imannya,tabahkan hatinya menerima ujianMu. I'm sorry abg, wani tak dapat nak ada dgn abg saat ni. Tp wani akan sentiasa bersama abg. Tu janji wani. kita happy sama2,biar kita sedih pun sama2. I know u must be so sad right now. Wani takkan dapat faham perasaan abg sbb wani tak pernah rasa kehilangan. Tp abg jgn risau, wani sentiasa ada dgn abg. Selagi wani ada, wani takkan biarkan abg rasa alone. Hope abg tabah. Redhakan pemergian arwah.

Dan hari2 selepas itu.. ayat dia pelik2..

" Hurm. abg syg wani sgt2. jgn tinggalkan abg ea"

"abg ada syg je tau, abg dah xda sape2 dah"

"syg, abg btl2 rindukan mak dgn syg"

"sbb syg org yg ambil berat like my mom"

Abang.. wani tau abang sedang merasa kehilangan..tp wani nak abg tau..

"wani pun taknak kehilangan abg"

:-(

Petikan diari, Oktober 2010.
Semoga roh ibumu aman di sana. Aku tak pernah lupa mendoakan ibumu.
Ayat terakhir petikan diari di atas itu, membuat air mata aku mengalir deras.

No comments:

Post a Comment