Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Monday, December 3, 2012

bodoh.

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA.
nama je budak undang-undang, tau la konon pasal undang-undang kan.
SPM kemain mantap kan, budak matrik pulak tuh.
pointer mana pernah kurang drpd 3 ke atas kan.
 
TAPI..
 
aku still rasa diri aku sangat sangat sangat bodoh. 
BODOH dalam kehidupan.
especially, BODOH dlm menilai orang.
 
hati dgn minda selalu sangat tak seiring. 
minda tu dah cukup sempurna Allah bagi, tip top lagi.
tapi hati ni.. degil !! degil sangat!!
 
kenapa eh hati? kau tak kesian ke kat tuan kau ni?
penat dah menangis tau tak.
penat sangat.
berharap pada sesuatu yang tak pasti.

menyayangi insan yang salah.
mencintai pada yang tak berhak.
rasa diri terlalu hina.
teramat hina...
 
satu masa dahulu, aku lah insan paling bodoh.
merayu pada yang tak sudi,
menangis. meratap, kerna seseorang yang tak pernah menghargai.
pernah aku janji dengan diri aku sendiri, jangan sesekali mengalirkan air mata sebab dia lagi.
 
tapi, bila dia di sisi, air mata laju sangat mengalir.
kenapa wahai hati?????
 
arghhhh bodohnya aku!
SAYANGI orang yg MENYAYANGI kita!!!!!!
bukan yang dah BUANG kita!!!
 
I am so stupid.
I give everything.
at the end, I get nothing.
nothing.
:'(
 
Ya Allah, tunjukkan aku apa yang terbaik buatku.
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment