Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Monday, February 18, 2013

result exam dan test jpj

lame dah ase x belek2 update2 belog kesayangan nih. sies x dak idea nak tulis ape da. now this year I am officially 21 years old. da tua kan? da patutnye panggil dewasa da. tp perangai still mcm budak2 lg. entah bile la nak matangnye.

anyway 15 Februari ritu result exam sem lepas kua. mase nak cek tu kemain debaq eh, mohon sangat mintak2 semua pass, takmo aih ada yg repeat, x sanggup den nak me'repeat' subjek same sem lepas. dan Alhamdulillah, syukur sangat pada Allah, aku lulus semua subjek even pointer agak jatuh sikit dari sem lepas. tu pun da kire cukup bersyukur sbb xpyh kne repeat2 paper. Alhamdulillah, law paper semua pass. skrg ni dok fikir nak test JPJ pulak 20 Februari ni. risau sangat2 x pass. ase agy susah lg dr jawab law paper. huhu.

senarai subjek utk sem depan. da xtau nak pilih apa utk subjek elektif. =,="

hambik kau memacam law utk subjek elektif ada. penin nak pilih. @_@

semalam tak boleh tidur, gaduh punya pasal, last2 nasib baik ada teman berbual sampai kol 4 pagi sembang x sudah. kemain gelak2 dok whatsapp sampai x sedar jam dah 4 pagi, padahal pagi tu kol 7 ada latihan memandu. terima kasih la kat "sedare yg x mcm sedare" sorg tu sbb tlg hiburkan hati yg tgh stress smlm. thanks pakcik !

pagi tu pulak uncle Naidu owner tmpt memandu tu dok mengacau aku x habis2. aku dah la stress. boleh pulak dia kata kuat2 kat dak2 lelaki yg dok sbeelah aku, "tp dia ni manyak cantik maa, saya dulu tak jumpa je dia mase mude kalau tak dah kawen dgn dia dah, kamu orang jgn kacau dia," bikin malu sungguh td. merah padam dah muka ngan dak2 laki sebelah tu. dah la masa duduk tu ade je sorg abang tu x henti2 dok tanye soalan kat aku pasal kereta, padahal boleh je tanye kat brader sebelah dia. saje je kann nak jugak kaco aku yg tgh moody pepagi nie. =,="

kekadang aku rasa mcm kesian kat diri sendiri. knp la dok bebankan diri pasal org lain yg langsung x fikir pasal kite. padahal ramai lg org lain yg boleh buat kita happy. tp nak buat mcm mana, hati aku tertutup hanya pada dia sorg je, sampai bila-bila pun tetap dia yg jd pilihan. T_T

No comments:

Post a Comment