Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Thursday, March 14, 2013

pendam

bila setiap masalah tu kau PENDAM seorang2, lama2 ia akan jd DENDAM dan suatu hari, ia akan memakan diri dan mungkin juga, menyebabkan kau jd seseorang yg kau tak patut jadi.

.
.
.
.
.
.
.
.

kau akan MARAH


.
.
.
.
.
.
.
kau akan STRESS melampau


and finally kau akan buat benda yg kau x pernah fikir nak buat.

.
.
.
.
.
.
erk motif sangat letak pic cenggini kan.

aku rasa aku ni mmg agak psiko jugak orangnye. mean idak la kejam benor, tp bila ada org buat aku sakit, aku nak dia pun rasa sakit yg sama. susahnya ada sikap mcm ni. Ya Allah, moga Kau lembutkan hati aku. kesiannya orang yg kena. boleh aku tanya dia lepas buat dia cmtu, aku tanya, "sakit ke?" semata2 nak bgtau dia yg "padan muka! sape suruh buat aku sakit!" 

demi Allah, aku tak berniat nak bertindak kejam, mungkin akibat drpd emosi yg aku pendam sekian lama, menjadikan aku seseorang yg dominant, ingin dipatuhi segala arahan, tak boleh silap sikit, tak boleh kemahuan ditolak, pasti akan rasa sakit. 


Ya Allah, bantulah lembutkan hati ni. kesian sangat kat dia. moga dia masih boleh bersabar dgn tingkah aku, dan cuba bertahan dgn setiap karenahku. aku jadi mcm ni pun ada sebabnya. moga dia mengerti, moga dia faham. 

maafkan saya, awak. 




No comments:

Post a Comment