Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Saturday, April 27, 2013

my dream wedding

assalamualaikum.. huhu.
sape x pernah ada impian kan nak wedding mcm mana nanti. tambah2 bagi perempuan, masing2 mesti ada kehendak dan keinginan mcm mana dorg nak masa perkahwinan dorang nanti. to be honest, aku tak pernah langsung fikir pasal ni, tak pernah ada impian nak baju camne, nak kahwin mcm mana nanti, seyes mmg aku tak tahu menahu pasal ni.

tapi pernah satu masa, rasanya dalam tahun 2011, aku ternampak satu gambar ni, and terus dalam diri aku tersemat satu keinginan, bila akad nikah nanti aku nak mcm ni. tp tak tau la dapat direalisasikan ke tak impian aku ni. seyes, aku jatuh cinta pandang pertama pada gambar ni and mmg nak masa akad nikah nanti mcm ni. cuma masa tu aku tak tahu lagi bila aku akan kawen kan. 

nak tau mcm mana and gmbr apa yg buat aku tetiba pasang impian aku sendiri?

this is it. 


cantik sangat sangat sangat kan? bagi aku, tak perlu baju mahal2 sampai beribu2, impian aku satu ni je sebenanrya, aku nak pakai mcm ni masa akad nikah nanti.
moga2 terealisasilah impian aku yg satu ni. huhu.

ade lagi contoh kat bawah ni, ni semua aku google kat internet and serious, mmg sangat menyejukkan mata bila tgk bakal pengantin pakai gini, x kire lah berfesyen camne pun tp aku harap sangat aku dpt pakai camni masa akad nikah aku nanti. lawaa sangatt.

satu lg contoh. lawa kan? @_@

mcm ni pun lawaa. 

ni lawa tp baju dia agak ketat. aku nak baju yg longgar mcm jubah, klu boleh mmg xnak nampak sikit aurat pun masa akad nikah nanti. maklumlah, kami InshaAllah akad nikah dekat masjid, hari jumaat pulak tu, bulan syawal pulak tuh, so aku mmg nak majlis kami nanti full of barakah and hope sesiapa yg datang sume pakai menutup aurat and sopan. :)
#panjangnyee caption. huhu.

mashaAllah, cantik gileee. sopan and menutup aurat. suke222. 

seriously aku harap sangat2 dpt pakai camni masa hari akad nikah aku nanti. moga Allah permudahkan segala urusan kami lepas ni. takut sangat. huhuhu.

mcm yuyu ni pun comel jugak. eheh. 

sekian,
doakan aku eh.

:)


No comments:

Post a Comment