Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Saturday, April 6, 2013

perangai paling bodoh dalam dunia

tau tak aku ada satu penyakit, satu perangai yg bagi aku, adalah perangai paling bodoh and tak matang dalam dunia. yes, i admit. perangai aku yg satu ni memang gila gila gila bodoh and aku sendiri tak suka tp benda ni sangat memberikan aku kepuasan and buat aku ketagih sangat sangat sampai aku tak boleh nak hentikan.


tau tak apa dia?




scroll bawah.



baca lagi.




lagi.




lagi.


aku suka sangat buat orang yang aku sayang marah dan bengang.

serius bodoh kan? aku rasa aku lah partner paling teruk dalam dunia. aku suka cari gaduh ngan partner aku. aku suka sangat tgk dia marah gila. aku suka uji kesabaran dan ego dia. aku suka bila aku buat dia mengalah. suka sangat sangat sangat. :( 



pastu yg lagi teruk, lepas aku buat dia sakit hati and marah gila2 sampai dia terpaksa mengalah dgn setiap perangai dan kehendak aku, aku akan tanye dia, "sakit tak?"  "best tak?" kekadang aku akan ckp, "serve you right!". padahal sebenarnya deep inside my heart, aku rasa bersalah sangat2, and sampai aku menangis lepas aku buat mcm tu kat org yg aku sayang.

dan yg paling paling paling buat aku rasa nak hantuk2 kepala sendiri kat dinding, lepas teruk2 buat dia marah, lepas teruk2 gaduh, lepas teruk2 uji ego dan kesabaran dia, aku akan tanya dia, "do us still love me?" 

dan jawapan dia dari dulu sampai sekarang dah 3 tahun tetap sama, "still love you." tak pernah berubah. hanya ada satu masa dalam perhubungan ni dia jawab tak, iaitu masa kami putus september 2012 yg lepas. itupun hanya sekadar kata-kata, sebulan lepas putus aku sendiri nampak betapa cinta dia pada aku tak pernah padam. setiap perkataan, perbuatan, can't never deny his love for me. 



and tonight, tonight the fight occur again. seperti malam2 sebelumnya. seperti hari2 sebelumnya, seperti tahun2 sebelumnya. dan sekali lagi, aku bertanyakan soalan yg sama, "so u not love me anymore?" "so, ko dah tak cintakan aku lagi?" "amacam, x cinta aku dah?" 

dan jawapan dia tetap sama. "still love you."

and malam ni aku bengang dgn jawapan dia yg masih sama, so i replied this, "dammit why you not just say you don't love me anymore?? why you still love me after all this hah??"
 
dan jawapan dia kali ni sangat sangat sangat menyentuh naluri perempuan aku, sangat sangat buat aku tersentap.

"sebab bukan mudah nak melepaskan kau pergi."



:'(  

so agak2 sape yg sakit sekarang ni?


No comments:

Post a Comment