Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Sunday, June 16, 2013

pasti kan ku beri :)

sekarang jam 3 pagi, I'm listening to this song. found in his laptop (which are in my possession of course) hehe. aku pernah dgr lagu ni dulu, tp xbrapa nak hayati lirik dia. but then, aku dgr lagu ni yg ada sekali lirik dia, my eyes were tearing.. seriously, this song, remind me of him. my fiancee. 
Kau mau apa, pasti kan ku beriKau minta apa, akan aku turutiWalau harus aku terlelah dan letihIni demi kamu sayang

Aku tak akan berhentiMenemani dan menyayangimuHingga matahari tak terbit lagiBahkan bila aku matiKu kan berdoa pada ilahiTuk satukan kami disurga nanti

Taukah kamu apa yang ku pintaDi setiap doa sepanjang harikuTuhan tolong aku tolong jaga diaTuhan aku sayang dia

Aku tak akan berhentiMenemani dan menyayangimuHingga matahari tak terbit lagiBahkan bila aku matiKu kan berdoa pada ilahiTuk satukan kami disurga nanti
ada tak someone dalam hidup korang (other than our parents of course) yg sanggup buat anything utk korang? yg sanggup bersusah payah demi korang? yang bagi setiap apa korang nak? yg cuba sedaya upaya penuhi permintaan korang even if bnd tu sangat menyusahkan dia? ada tak someone dlm hidup korang yg akan ada di sisi korang saat korang susah dan senang? yg x pernah mengeluh sikit pun setelah berkorban evrything utk korang? sounds crazy aite? sounds impossible also aite?
but I have that person in my life.I have someone who will give up anything for me.even his entire life just to be with me.
he's no angel. nor that he is too good to be true.he's just him.the one that will always be the person i rely on.that will always there besides me.the one who never walks away.
dia lah orgnye, yang sanggup bangun awal hantarkan aku balik u, bawak moto berjam2 dgn penat tak ilang lagi. dia lah orgnye, yg sanggup bawak aku pusing satu KL and shah alam utk cari buku2 law aku. dia lah orgnye, yg teman aku study sampai kol 3 4 pagi, yg dengar aku cakap pasal criminal law dlm telefon, yg dgr aku terangkan pasal prosedur mahkamah pukul 3 pagi, di saat semua org lena tidur. dia lah orgnye, yg sanggup bagi aku guna laptop dia, bukan utk sehari dua, for the entire sem just because my laptop have problems, even dia selalu main game kat laptop. dia lah orgnye, yg bawak aku pergi mkn KFC n chicken chop (my favourite food) each time aku rasa stress and teringin sangat nak mkn benda tuh. dia lah orgnye, yg sanggup msg aku 24 jam even dia tgh keluar dgn kawan2, tgh main snuker, tgh kat cc main game online, semata2 sbb taknak aku marah dia. dia lah orgnya, yg sanggup pergi masuk dekat sepuluh kedai cari baju yg sesuai dgn kehendak aku. dia lah orgnya, yg setiap kali keluar akan penuhi setiap keinginan aku, nak makan tu, nak makan ni, nak beli tu, nak beli ni, nak pergi sana, nak pergi sini, even dia baru lepas habis kerja syif 12 jam, just imagine, dari jam 12 mlm sampai 12 tgh hari dia kerja, then pas balik kerja terus keluar dgn aku sampai kol 6 ptg, semata2 sbb aku nak sgt keluar. :') dia lah orgnya, yg angkut segala beg aku yg berat2 masa nak balik umah. dia lah orgnya, yg masukkan duit bila aku betul2 terdesak dah x cukup duit. dia lah orgnya yg sentiasa ada utk aku, bila org lain mula menjauhi aku. dia lah orgnya yg tetap membantu aku bila org lain menolak untuk menghulurkan tangan. dia lah orgnya yg sukar berkata tidak utk setiap kemahuan dan kehendak aku.
and I still remember those days when he was working during his semester break. all of his money, ALL, he spend with me. WITH ME. whenever I had money problem, he gave me his money. when I wanna to watch movie, he brought me to the cinema. whenever I want to have fun, he brought me to I city, to KLCC. whenever I lack of money to buy books, he bought it for me. till one day I asked him, "abg beli apa eh guna duit gaji abg?" and he answered, "tak ada apa pun, semua spend ngan syg. hah ada satu, abg beli sweater bundle harga 12rggt kat chow kit". and my tears rolled down. ingat sikit ke duit gaji dia? banyak kot. and please take note, I didnt ask for his money, he is the one who willingly spend it on me. sedar tak sedar, we shared everything.. and I promise you my dear, I promised you with all my heart, I will return all of your favours to me when I succeed in the future. just keep staying with me, keep being besides me all the time coz I don't know how my life would be without you. :'(
sometimes I feel so lucky to have him in my life. terima kasih Allah.kau hadirkan seseorang yg melengkapi setiap kekurangan aku.di saat aku betul2 rasa kehilangan kasih sayang, kau hadirkan dia dalam hidup aku.melalui dia, aku belajar utk hidup dgn sempurna, dgn org yg tidak sempurna, dalam dunia yg tidak sempurna. 
semoga Allah satukan kami,di dunia juga di syurga kelak. 
buat awak, I wanna grow old with you.there's so much things I wanna do with you.please, always stay.as much as I wanna you to be there for me,I will always be there for you,no matter how hard things gonna be for us later.
Tuhan tolong aku, juga jaga dia.:')



1001 memories we've made. 
and it lasts forever in my heart. :)


5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. aihhhh... susah nak kata. tak jumpa lagi la sampai mcm topek nih. yg ada , comes around & goes around. maybe it's not love, sbb tuh la x jadi mcm nih. kata2 smangat ( mcm mama slalu dpt ) mmg ramai yg boleh bagi. tapi yg nak berkorban , xde lagi. I wish , my bujang life will end soon. when we have beloved one instead of our parents , pasti akan menguatkan. tambah2 yg jadi halal buat kita. :') sedih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama jgn sedih, Allah simpan seseorang yg terbaik utk mama. mama baik, InshaAllah lelaki yg tercipa utk mama pun baik juga. just wait for that time. :))

      Delete
  3. boleh doa aja la. jodoh stiap org kn x sama :) bila deal dgn hati nie , byk sakit kan? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaallah, kite doakan mama dgn papa nanti. eh?? hehe. xde la, dgn sesiapa je yg mampu buat mama bahagia nanti inshaAllah. :)

      Delete