Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Monday, July 15, 2013

mas kahwen

dulu satu masa dulu aku pernah ckp kat dia, 

" abg, nanti mas kawen hope abg bg guna duit hasil titik peluh abg sendiri. "

and then masa berlalu, aku pun dah lupa aku pernah ckp bnd tu.
sampai la skrg dia sibuk kerja bulan puasa ni.
aku pulak marah2 sebab dia tak msg time dia keje. sbb selalunye kitorang mmg selalu sgt msg. dulu kan dia belajar lagi.

then satu malam lepas aku tarawih, aku dok bising kat dia sbb dia da x msg time petang2, then dia bg satu msg yg buat aku rasa sebak sangat.

" syg, abg keje utk kumpul duit, syg jugak yg ckp dulu kan mas kawen syg nak duit hasil titik peluh abg sendiri. lagi satu kan syg nak pergi honeymoon kan? abg kumpul duit utk bg syg pergi honeymoon. syg kena la faham abg. "

:'(

nanges.
dia usaha, aku dok marah2.
argghh, bersyukur sangat2 Allah kurniakan aku seorang lelaki yg dpt tahan dgn segala perangai pelik aku.

I love you so much dear.
moga kita berjodoh sampai syurga. 

No comments:

Post a Comment