Kau kekasih hingga ke akhirnya...

Tuesday, August 13, 2013

aku terima nikahnya


" Ahmad Taufiq bin Baharuddin, aku nikahkan dikau dgn Nurul Azawani binti Kamarudzaman yg berwakil wali bapanya kepada aku dgn mas kahwinnya 110 ringgit tunai."

" Aku terima nikahnya Nurul Azawani binti Kamarudzaman dgn mas kahwinnya 110 ringgit tunai."


alhamdulillah, dgn lafaz ijab dan kabul di atas, telah sah aku menjadi isteri kpd lelaki ini, Ahmad Taufiq bin Baharuddin. 

"abg, apa abg rasa eh masa kat depan tok kadi tu?"
"abg terbayang amanah yg bakal abg terima and arwah mak."
"arwah mak? knp?"
"sbb dia takde menyaksikan abg masa abg nikah."

:'(

alhamdulillah, bberapa minit sebelum akad nikah berlangsung, hujan turun selebat2nya. sejurus selepas akad nikah berlangsung, hujan berhenti serta merta. 
mmg rahmat dr Allah SWT.
aku bersyukur sangat segalanya berjalan dgn lancar. walaupun sebelum akad nikah tu mmg kelam kabut gila dibuatnya. baju pengantin lelaki x sampai lg kat dia sbb baju tu ada kat aku. aku pulak lmbt sangat bersiapnya.

dan paling indah, kawan2 kami satu kelas masa form 1 dtg menyaksikan detik terindah dlm hidup kami. thanks kawan2.

doakan jodoh kami berpanjangan sampai syurga. 
:')

1 comment: